سوالات

متداول و پرتکرار

 سفارشات  مشتریان محترم  در شهر تهران در همانروز  از طریق پیک موتوری  و یا طریقی که مشتری برای دریافت  پیشنهادمی نماید  انجام می گردد.

برای سایر مشتریان ساکن در سایر شهرها از طریق تیپاکس یا پست   ارسال می گردد.

بله ،  با این  شرط که محصول مناسب سازی نشده  و یا  برش نخورده باشد و  ضمنا هنوز برای مشتری ارسال نشده باشد .

خواهشمند است برای اطلاعات بیشتر مقررات مشروح و توضیحات لازم در این رابطه را حتما مطالعه بفرمایید و اگر ابهامی هست با کارشناسان مجموعه مشورت نمایید .

در تهران  و حومه پس از سفارش مشتری  و تایید موجود بودن محصول ،  در صورت نیاز بفوریت مناسب سازی و برش های لازم  انجام شده  و  در اسرع وقت برای مشتری ارسال میگردد در نهایت حداکثر طرف ۳ ساعت به دست مشتری خواهد رسید .

برای مشتریان محترم ساکن در شهرهای دیگر نیز پس از هماهنگی و واریز هزینه از سوی مشتری همان روز تحویل تیپاکس و یا پست میگردد و معمولا بین ۲۴ تا ۳۶ ساعت بعد تحویل مشتری خواهد شد .

 بله  ، فقط برای تهران و کرج و حومه آنها  و در شرایطی که سفارش مشتری با پیک ارسال گردد  میسر است ، پیک کالا را تحویل داده و وجه مربوطه را  بر اساس فاکتور  صادر  شده وصول می نماید . 

 از آنجا  که فروشگاه بصورت مجازی  و ۲۴ ساعته می باشد و فروش محصولات بصورت غیر حضوری  انجام میگردد. طبعا  حضور همکاران در اوقات خاصی در دفتر کار  مجموعه لزومی ندارد و از طرفی بسیاری از محصولات و کابلها  در دفتر مرکزی بصورت متمرکز نگهداری نمی شوند ، بنابر این فروش حضوری نداریم .

البته  اگر در موارد خاصی  مشتری تاکید دارد  و نیاز می بیند حتما خرید خود را حضوری انجام بدهد ، جهت رفاه حال  و اعتماد سازی برای مشتریان ، فقط  با هماهنگی تلفنی  قبلی  خرید حضوری  میسر است  .

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام  در واتساپ مشخص شده  ، هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی آی فلت  اطلاع دهید. بدیهی است مجموعه ما  در این موارد که کالا به اشتباه برای مشتری ارسال گردیده خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت چگونگی روش استرداد کالا  بر اساس قوانین  استرداد کالا راهنمایی می نمایند .