دسته‌بندی نشده

تولید کابلهای سفارشی

تولید کابلهای سفارشی

تولید کابل‌های سفارشی در مجوعه آی فلت

تولید کابلهای سفارشی

با توجه به نیاز بازار کار و افزاریش تقاضای مشتریان برای تولید کابلهای سفارشی با ویژگی ها و شرایط خاص و منحصر به فرد بر آن شدیم تا بتوانیم این درخواست کابران را پاسخگو باشیم بنابراین لازم است تا با افتخار به اطلاع برسانیم که مرکز فروش و تولید کابل فلت سیستمی را راه اندازی کرده است  که هرگونه کابل فلت اختصاصی را برای شما کاربران و مشتریان عزیز مهیا نموده و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد.

cropped مزایای کابل فلت

در مجموعه ما این امکان وجود دارد تا کابلهای فلت را در ابعاد و اندازه های مختلف از 5 سانتی‌متر تا طول 2 متر آماده و تولید کنیم این در حالی است که تعداد پین ها و رشته های قرار گرفته در کابل میتواند از 3 ریشه تا 80 پین متغییر باشد. همچنین ظرفیت تولید این گونه از کابلها هیچ محدودیتی نداشته و سیستمها و ماشین‌آلات ما اجازه تولید کابلهای سفارشی را ایجاد میکنند.

کارشناسان و متخصصین ما در مجموعه آی فلت همواره در کنار شما هستند تا بتوانید از خدمات مشاوره رایگان آنها در هنگام تولید یا طراحی انواع برد و مدارهای الکترونیکی استفاده کنید.

استفاده از مشاوره رایگان این بستر را برای مهندسین و افرادی که در تولید تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارند ایجاد میکند تا با کمترین هزینه و با استفاده از المانهای موجود در بازار نیاز خود را تامین و هزینه های مجموعه خود را تا حد بالایی کاهش دهند.

کیفیت بالای محصولات و خدمات یکی از ویژگی های قابل تامل در مجموعه آی فلت است و میتوان به جرات به رعایت استاندارهای کار و روند تولید کابلهای سفارشی و مدیریت کار اشاره کرد چرا که همه لوازم و تجهیزات پی از تهیه تست شده تا در هنگام استفاده ، کاربر را دچار مشکل نکند.

 

 

کابل رشته ایی
کابلهای اصل و اورجینال با کیفیت بالا
سفارش کابل
کابل فلت FFC
کابل های تخت که با عنوان ریبونی یا FFC شناخته میشوند
سفارش کابل FFC
کابل طوسی
کابل های تخت که با عنوان رشته ایی یا طوسی شناخته میشوند
سفارش کابل
Previous slide
Next slide

روش ثبت کابل فلت

همه مشتریان و ویزیتورهای سایت آی فلت میتوانند از طریق فرم های ثبت سفارش در این وبسایت درخواست های خود را در خصوص مشاوره رایگان یا درخواست کارشناس فنی الکترونیک با این مجموعه در میان بگذارند همچنین با تکمیل فرم ثبت درخواست تولید کابلهای سفارشی میتوان کابل های اختصاصی با ویژیگی های منحصر به فرد را سفارش داد.

پاسخ به سوالات مشتریان در کمتر از 6 ساعت کاری صورت خواهد گرفت ، برای دریافت بهترین و دقیقترین پاسخ هنگان طرح سوال یا مشکل از ارسال تصویر و مشخصات دقیق محصول و کابل استفاده کنید.

درصورت تمایل مشتریان این بستر مهیاست تا کارشناسان ما با ارائه سریعترین و کم هزینه ترین راهکار مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند. توجه داشته باشید محصولات اورجینال بسیار گران قیمت هستند و خرید کالاهای باکیفیت میتواند یکی از راهکارهای ارزان تر کردن هزینه های خدمت رسانی به مشتریان باشد.

cropped cropped Iflat Logo

تیم کارشناسان و مهندسین آی فلت با تجربه بالا و مهارت های لازم توانسته اند در میان بسیاری از مشتریان و شرکت های بزرگ جایگاه ویژه و بخصوصی را پیدا کنند و این موضوع باعث شده است تا بتوانیم با افتحار هر روز برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان گام برداریم

کانال آپارات

پیام در واتساپ

کانال تلگرام

کانال اینستاگرام

2 دیدگاه در “تولید کابلهای سفارشی

  1. علی مسلمی گفت:

    با سلام
    من یه وب کم لاجیتک مدل bcc950 دارم که بر اثر زمین خوردن کابل فلت (ریبون) داخلش پاره شده. بازش که کردم کد زیر رو میبینم که روش نوشته شده: 0000-212080
    آیا شما امکان ساختش رو دارید؟

    1. I FLAT گفت:

      سلام
      لطفا اطلاعات کابل رو بصورت

      ۱-طول کابل (سانتیمتر) ؟
      ۲-عرض کابل (میلیمتر) ؟
      ۳-تعداد پین ها؟
      ۴-جهت کانکتورها ( کانکتورهای روی کابل در یک سوی کابل هستند یا معکوس) ؟

      بفرمایید، که بتونیم براتون بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *