قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir

ورود کاربران به وب‏‌ سایت و فروشگاه اینترنتی  آی فلت  بمنظور استفاده از خدمات و سرویسهای ارائه شده توسط این سایت و فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سایت وفروشگاه اینترنتی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل تمامی شرایط و قوانین وب‏‌ سایت و فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir از سوی کاربر تلقی می گردد.

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمامی قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد .

فعالیت  اصلی فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir تهیه اطلاعات و مشخصات فنی و دانستنیهای مورد نیاز مشتریان و  انجام تبلیغات لازم و بازاریابی  جهت  عرضه ، و فروش  انواع  کابل بویژه کابلهای فلت و کانکتورها و محصولات مشابه و مرتبط با آنها  می باشد.

تامین کالاها

 لازم به توضیح است که در اغلب موارد، این محصولات بصورت عمده توسط واردکنندگان ، تولید کنندگان و یا صاحبان این محصولات تهیه  و در بازار کشور عرضه می گردند  ، بدیهی است تلاش لازم معمول خواهد شد تا علاقه مندان و مشتریان بتوانند در کمال راحتی و آرامش ضمن دسترسی به اطلاعات جدید و مشخصات محصولات و دانش فنی مربوطه انتخابی مناسب داشته و از خدمات  و سرویسهای این مجموعه نهایت استفاده را ببرند .

منابع اطلاعات کالاها

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir از منابع زیر تامین می‌شود:

  • اطلاعاتی که توسط تامین کننده کالا ارائه می‌شوند.
  • اطلاعاتی که در سایت‌های معتبر خارجی مانند  fa.wikipedia.org ، به خصوص سایت رسمی محصولات ارائه دهنده کالا درج شده است
  • سایر منابع ، بروشور ، مجلات و انواع رسانه های معتبر و مجاز داخلی و خارجی  
  • تحقیقات و بررسی کارشناسان مجموعه آی فلت ir
  •  

از اینرو فروشگاه اینترنتی آی فلت  iflat.irدر قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی  در ابتدا مسئولیت را متوجه  منبع اطلاعات دانسته و بجاست علاقه مندان و مشتریان به این مهم توجه داشته  باشند .

ولی در هر حال با هدف آگاه سازی مشتریان محترم و کمک به فراهم نمودن شرایطی مطلوب بمنظور  دستیابی به اطلاعات مطمین و انتخابی هر چه بهتر ، خود را ملزم و متعهد می داند، در کنار محصولات کار آمد ، اطلاعات بروز و مفید را در کمال صداقت و شفافیت  تهیه و ارائه نماید .

فروشگاه اینترنتی آی فلت  iflat.irهیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات سایتهایی که ارتباط با آنها به واسطه درج آگهی و یا لینک  آنها در سایت و فروشگاه  انجام میگردد، پذیرا نیست.

حفظ حریم شخصی مشتریان و بازدید کنندگان  محترم:

مدیران و دست اندر کاران سایت و فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir خود را در حفظ و صیانت از اطلاعات شخصی وخصوصی بازدیدکنندگان و مشتریان محترم متعهد و ملزم می دانند . در این راستا تلاش لازم معمول می گردد تا با استفاده از فن آوریهای روز دنیا و آموزش لازم به همکاران این مهم به گونه ای شایسته محقق گردد.

  بنا براین فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه ابهام ، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

شرایط رفع نقص و جایگزینی و برگشت کالا و انصراف :

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن های  02188170517     و 09125880244

به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، مراحل  تعویض  یا جایگزینی انجام گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

یاد آوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق  می نماید و کالاهای دارای گارانتی رسمی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی و مقررات مربوطه پیگیری میگردد .

در صورتی که خریدار محترم بخواهد وجه کالا را به طور ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور کالا و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعا و بناچار بدون نیاز به هماهنگی،  بلافاصله کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت  مجدد کالا نیز  کسر و به مشتری عودت داده نخواهد شد.

در صورت پرداخت پیش پرداخت هزینه های اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده را با کالای مشابه نماید، .لازم به توضیح است که تعویض کابل و بطور کلی هر گونه کالا شامل مواردی است که کابل و تجهیزات و متعلقات آن برای مشتری بصورت اختصاصی تهیه و یا مناسب سازی شده باشد نخواهد بود  و در این موارد که کالا به سفارش مشتری مناسب سازی و یا برش خورد و تهیه شده است به هیچ عنوان امکان عودت و تعویض وجود ندارد .

لازم به ذکر است در هر شرایطی  چنانچه جهت برگشت و یا تعویض تمام یا بخشی از کالای فروخته شده ، توافقی حاصل گردد،  تمام هزینه های ارسال و برگشت کالا و هزینه اضافی جنبی مانند بیمه  (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل ) به عهده خریدار محترم میباشد.

قیمت کالا

قیمت کالاهای ارائه شده در فروشگاه همگی توسط تامین‌ کنندگان و همچنین  با محاسبه هزینه ساخت و مناسب سازی محصول نهایی  در مجموعه و وفق مقررات مربوطه تعیین می‌گردد.

با توجه به نوسان قیمت ها قبل از هرگونه خرید آنلاین یا واریز وجه جهت خرید کالا خواهشمند است  با تلفن های  02188170517     و 09125880244  یا فرم استعلام قیمت قیمت نهایی و موجود بودن کالا اطمینان حاصل  نمائید. بدیهی است ثبت سفارش ، بدون هماهنگی قبلی به هیچ عنوان حقی را ایجاد ننموده و  منجر به تایید سفارش و ارسال کالا نخواهد شد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، برای شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز حوادث و سوانح غیر طبیعی و خارج از اختیار و موارد قوه قهریه ، سایت و فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir هیچ گونه مسئولیت در قبال تاخیر  در رسیدن کالا بدست مشتری و ضررو زیان احتمالی سفارش دهنده و مشتری نداشته و شرایط بر اساس   وضعیت قوه قهریه ایجاد شده اتخاذ می گردد.

 در نهایت ضمن تشکر از کاربران گرامی که با مطالعه این شرایط و هماهنگی قبلی ، ما را در امر  خدمات دهی به مشتریان یاری می نمایند ، خواهشمند است  قبل از هر گونه  پرداخت ،   جهت اطمینان از موجود بودن کالا هر گونه ابهام در رابطه با کالا ، زمان ارسال آن و…… را  تلفنی هماهنگ نمایند . 

قوانین و مقرارت وب سایت آی فلت

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی وب سایت و همچنین فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir به دقت ملاحظه و مطالعه فرمایید.

قوانین و مقرارت وب سایت آی فلت

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی وب سایت و همچنین فروشگاه اینترنتی آی فلت iflat.ir به دقت ملاحظه و مطالعه فرمایید.
بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *