دسته‌بندی نشده

ویژگی استفاده از کابلهای فلت FFC

ویژگی استفاده از کابلهای فلت FFC

5 مورد در خصوص ویژگی استفاده از کابلهای فلت FFC

ویژگی استفاده از کابلهای فلت FFC

از عمده ویژگی استفاده از کابلهای فلت FFC می توان به هزینه بسیار اندک و همچنین نیاز به فضای بسیار کم را اشاره نمود و اینکه کابل های ffc cableبا انعطاف‌پذیری بالا (Cables انعطاف‌پذیر)، رساناهای مسی تخت و ابعاد مختلف هستند که دارای روکش عایق با کیفیت بسیار بالا می باشند. این موارد مزایای رقابتی قابل‌توجهی را نسبت به کابل‌های معمولی در برنامه شما تضمین می‌کنند.

دستگاه برش کابل فلت FFC

 
 

کابل‌های یاد شده یک اتصال سریع و آسان بین اجزای الکتریکی و الکترونیکی در واحدهای مدولار را تضمین می‌کنند. در مقایسه با کابل‌های سنتی و سیم‌ها، استفاده از کابل‌های فلت انعطاف‌پذیرFFC به دلیل هزینه‌های پایین و پردازش آسان یک مزیت رقابتی مهم به شما می‌دهد.

کابل صاف انعطاف‌پذیر ffc cable از یک نوار مس صاف ساخته شده‌است که بین دو ورقه عایق قرار گرفته‌است. این فن‌آوری یک الگوی موازی از سیم‌های مسی را ارایه می‌دهد.

ضخامت لایه مس استاندارد برابر با ۳۵، ۵۰ و ۱۲۵ میکرون است. به عنوان مواد عایق، پلی‌اتیلنterephthalate (PET)یا پلی‌اتیلن naphthalate (La)در ابعاد مختلف به کار می‌رود.

کابل‌های تخت صاف بسیار انعطاف‌پذیر، یک سیستم کارآمد و آسان برای استفاده از سیستم برای ارتباطات PCB-to-PCB هستند که در همه جا پیشرفت کرده‌است و ادعا می‌شود دارای وزن کم و چگالی بار بالا در فضای بسته‌بندی کوچک است.

ساختار آن‌هابگونه ایست که با این مزایای غیز قابل رقابت در عمل زمینه وسیعی از کاربردهامختلف را بخود جلب نموده و کاربردهای فراوانی را در همه دستگاهها و سیستمها ارائه نموده است

ویژگی استفاده از کابلهای فلت FFC

به دلیل پیکربندی خاص مشتری، کابل‌های صاف و مسطح می‌توانند به راحتی با کاربرد موردنظر تطبیق داده شوند: نوع اتصال، طول و مقدار هادی قابل انتخاب هستند و با درخواست مشتریان تطبیق داده می‌شوند.

کابل‌ فلت به دلیل انعطاف‌پذیری و صرفه‌جویی در وزن، تکنولوژی رسانای هموار در اینجا قرار دارد تا در زمینه‌های ایربگ، داخل و انواع دستگاهها بخصوص صنعت اسباب بازیهای الکترونیکی مورد استفاده وسیعی داشته باشند

علاوه بر تامین بخش FFC برای صنعت خودرو، کاربردهای صنعتی و مصرف‌کننده SUMIDA دارای ارتباطات انعطاف‌پذیر هم جمع کردن ماژول های بهار کامل است. در اینجا، کابل صاف انعطاف‌پذیر با سیستم‌های اتصال و فریم ها با استفاده از فرآیندهای جوشکاری مقاومتی و فرایندهای قالب‌گیری تزریقی تکمیل خواهد شد.

در بخش ایربگ وجهت زمان فنر

علاوه بر تکنولوژی “long” استاندارد با رساناهای مس تا ۱۲۰ میکرون، SUMIDA همچنین ماژول فرمان ، فرمان را در تکنولوژی حلقه – عقب تولید می‌کند (تکنولوژی باند کوتاه)این فن‌آوری بر روی حلقه با شعاع خمش کمتری و سیم‌های نازک‌تر با ۳۵ میکرون استفاده می‌کند. بنابراین این امر مطالبات بیشتری در مورد فن‌آوری تولید دارد.

در نهایت مزایای قابل توجه استفاده از کابلهای فلت ffc  امروزه در صنایع مختلف هویداست و   شاید بتوان مختصر اشاره نمود که اغلب استفاده کنندگان از این نوع کابلها انتظار دارند که تکنولوژی بکار رفته در این نوع از کابل بتواند بسیاری از اشکالات و کاستی های گذشته در صنعت الکنترونیک را  بفوریت مرتفع نماید پر واضح است که این مهم با حضور پر رنگ این تکنولوزی در صنایع مختلف تا حدود زیادی اتفاق افتاده است.

اما باید توجه داشته باشیم که هنوز راه زیادی در تکمیل و بهینه نمودن این تکنولوژی باید طی شود تا انعطاف پذیری و کوچک شدن کابلهای مورد استفاده در صنایع بخصوص بخش الکترونیک به بهترین شرایط خود برسد ،
از مواردی که می تواند در بهبود و توسعه این کار تسریع نماید استفاده مناسب و با دقت از  کابلها فلت استاندارد و با کیفیت  و انعکاس ایرادات و پیشنهادات به تولید کنندگان و توزیع کنندگان این نوع کابلها مبی باشد، تا با انتقال این نظرات شاهد بهبود کیفیت و کاهش ایرادات  این نوع از کابلها باشیم .

برای مشاوره در خصوص انواع کابل فلت با اندازه های متفاوت با کارشناسان ما در تماس باشید

لطفاً مطالب و پستهای آموزنده ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *