دسته‌بندی نشده

کانکتورهای FFC و FPC برای اتصال سریع و مطمئن

کانکتورهای FFC و FPC برای اتصال سریع و مطمئن

کانکتورهای FFC و FPC برای اتصال سریع و مطمئن

کانکتور های FFC و FPC به گونه ایی طراحی و تولید شده اند که کاربر بتواند به سادگی با یک حرکت آسان کابل فلت را درون دستگاه قرار داده و یا آن را تعویض نماید.

دامنه محصولات و کانکتورهای تولید شده از تنوع بالایی برخوردار است تا بتوانید کابلهای مختلف را در شرایط متفاوت و جهت های گوناگون درون مدارها و تجهیزات الکترونیکی بکار بگیرید.

به عنوان یک راهکار اساسی برای اتصال کابلهای فلت FFC و FPC به برد های الکترونیکی میتوان این نکته را مدنظر داشت که هزینه استفاده از کانکتورهای FFC و FPC برای اتصال سریع و مطمئن بسیار ارزانتر از روشهای دیگر در صنعت الکترونیک است .

ffc و fpc

کابلها و کانکتورهای FFC و FPC در مجموعه iFlat تنوع و اندازه های مختلفی دارد و میتواند کابلهای فلت با فاصله پین 0.5 میلیمتر یا 1 میلیمتر و یا 1.25 میلیمتر را شامل شود ، همچنین این امکان وجود دارد تا با ثبت سفارش کابل فلت از کابلهای ویژه و منحصر به فرد استفاده کنید.

رضایت از مطلب بالا
این پست از دید کاربران رضایت بخش است 90%

روش ثبت کابل فلت

همه مشتریان و ویزیتورهای سایت آی‌فلت – iflat.ir میتوانند از طریق فرم های ثبت سفارش در این وبسایت درخواست های خود را در خصوص مشاوره رایگان یا درخواست کارشناس فنی الکترونیک با این مجموعه در میان بگذارند همچنین با تکمیل فرم ثبت درخواست تولید کابلهای سفارشی میتوان کابل های اختصاصی با ویژیگی های منحصر به فرد را سفارش داد.

پاسخ به سوالات مشتریان در کمتر از 6 ساعت کاری صورت خواهد گرفت ، برای دریافت بهترین و دقیقترین پاسخ هنگام طرح سوال یا مشکل از ارسال تصویر و مشخصات دقیق محصول و کابل استفاده کنید.

درصورت تمایل مشتریان این بستر مهیاست تا کارشناسان ما با ارائه سریعترین و کم هزینه ترین راهکار مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند. توجه داشته باشید محصولات اورجینال بسیار گران قیمت هستند و خرید کالاهای باکیفیت میتواند یکی از راهکارهای ارزان تر کردن هزینه های خدمت رسانی به مشتریان باشد.

cropped cropped Iflat Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *