دسته‌بندی نشده

تعمیر فنر ساعتی فرمان خودرو رنو renault

تعمیر فنر ساعتی فرمان خودرو رنو renault

تعمیر فنر ساعتی فرمان خودرو رنو renault، برای اتصال فرمان خودرو به سیستم هیدرولیکی استفاده می‌شود. فشار به وسیله فنر به سیستم منتقل می‌شود تا فرمان کنترل شود. انتخاب فنر مناسب برای خودرو، به وزن خودرو، نیرو و شکل فرمان بستگی دارد.

 

تعمیر فنر ساعتی خودرو رنو

فنر ساعتی فرمان خودروی رنو

فنر ساعتی فرمان خودروی رنو، یک قطعه کوچک اما حائز اهمیت است که به منظور برقرای ارتباط فرمان خودرو با سیستم های الکترونیکی درون خوردو استفاده می‌شود. این قطعه ، به عنوان یکی از اجزای مهم سیستم فرمان خودرو، برای بهبود عملکرد و افزایش تمرکز راننده بر جاده استفاده می‌شود.

فنر ساعتی ایربگ فرمان خودروی رنو، یک مجموعه است که شامل یک نوار صاف و پیچیده شده صفحه‌ای است که به فرمان اتصال داده شده و اجازه میدهد که فرمان به طور همزمان با حفظ ارتباط الکتریکی با ایربگ بگ و سیستم پخش و همچنین کنرلگرهای سیستم کروز کنترل به درستی کار کند.

تعمیر فنر ساعتی فرمان خودرو رنو renault
ساغتی خودرو
ساعتی درون فرمان
فنر ساعتی درون فرمان
نادر برقکار
نادر برقکار
بیشتر بخوانید
آقا ایول خدایی باید به شما دست مریزاد گفت کابل برای تعمیر نوار ایربگ به سختی توی بازار پیدا میشه و قیمت های بقیه هم خیلی پرته واقعا ممنون که حواستون به مردم عادی جامعه هم هست
شایان محمدی
شایان محمدی
بیشتر بخوانید
خودتون میتونید تعمیر کنید آحه بیرون برای یه لحیم کاری ساده کلی پول میگیرن فقط چون ماشین ایرانی نیست مجبور میشم بیش از اندازه واقعی پرداخت کنم
WhatsApp
Telegram
رضایت از مطلب بالا
این پست از دید کاربران رضایت بخش است 90%

روش ثبت کابل فلت

همه مشتریان و ویزیتورهای سایت آی فلت میتوانند از طریق فرم های ثبت سفارش در این وبسایت درخواست های خود را در خصوص مشاوره رایگان یا درخواست کارشناس فنی الکترونیک با این مجموعه در میان بگذارند همچنین با تکمیل فرم ثبت درخواست تولید کابلهای سفارشی میتوان کابل های اختصاصی با ویژیگی های منحصر به فرد را سفارش داد.

پاسخ به سوالات مشتریان در کمتر از 6 ساعت کاری صورت خواهد گرفت ، برای دریافت بهترین و دقیقترین پاسخ هنگام طرح سوال یا مشکل از ارسال تصویر و مشخصات دقیق محصول و کابل استفاده کنید.

درصورت تمایل مشتریان این بستر مهیاست تا کارشناسان ما با ارائه سریعترین و کم هزینه ترین راهکار مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند. توجه داشته باشید محصولات اورجینال بسیار گران قیمت هستند و خرید کالاهای باکیفیت میتواند یکی از راهکارهای ارزان تر کردن هزینه های خدمت رسانی به مشتریان باشد.

cropped cropped Iflat Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *